رهبرم

امام حسین هر چه به ظهر عاشورا نزدیکتر میشد صورتش زیباتر و برافروخته تر میشد .. رهبرم هر چه به ظهورنزدیک تر میشود سیمایش حسین گونه میشود و همه اینها هست ... اگر خدا بخواهد (انشالله) ...
روایت: صحیفه نور، ج 17، ص
منبع:حجاب تو

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
هدف شبکه هاي اجتماعي تحت موبايل فقط جاسوسي نيست؟!!!!

به عنوان یک افسر جنگ نرم وقتی دیدم همه برنامه هایی مثل ویچت، وایبر ، واتس اپ، تانگو، لاین و اینستاگرام روی گوشی های خودشون نصب می کنن برام جالب شد تا ببینم این برنامه ها چی دارن که اینقدر مردم رو به خودشون جذب کرده.

اوایل همه اون هایی که شماره من رو داشتن کیف می کردن که به به فلانی هم وارد این برنامه ها شده و شروع به خوش آمد گویی می کردن. اما لحن صحبت کردن همه خیلی خودمونی بود. حتی خانم های نامحرمی که یا همکلاسی بودن یا برای کارهای اداری شماره ام رو داشتن. برام جالب بود که تو این فضا هیچکس هیچکس رو غریبه نمیدونست.

اما بعد چند وقت استفاده از این برنامه ها پرده ها کنار رفت و ماهیت اصلی اون هارو کشف کردم که باعث شد سریعاً تمام این شبکه های اجتماعی رو از روی گوشی همراهم حذف کنم.

اصل ماجرا چه بود؟ (اسامی استفاده شده غیر واقعی می باشند)

یک روز تصمیم گرفتم برم به پروفایل افرادی که جزء دوستانم به من اضافه شده بودن. رفتم تو پروفایل آقا حمید یکی از بچه های گل و مذهبی که یکدفه چشمم افتاد به نظرات یکی از مطالب ارسالیش. چندتا دخترخانم جوون که عکس های بی حجابی رو آواتارشون گذاشته بودن برای آقا حمید نظر گذاشته بودن و آقا حمید ماهم براشون نوشته بود: ممنون نازی جون. به سلام فاطی کوچولو چه عجب کجایی دختر؟

چند لحظه مات و مبهوت بودم که این همون حمید بچه مثبت خودمونه که الان با دخترای نامحرم و بی حجاب اینجوری داره حرف میزنه؟ حتی اگه فامیلشونم باشه نه حمیدی که میشناسم اینجور پسریه نه اینکار شرعاً درسته. خیلی ناراحت شدم.

بیخیال حمید شدم و رفتم تو پرو فایل سعید از دوستای گل روزگار که یهوو دیدم اوه اوه عکس شخصی با خانمش که لباس مناسبی نداشته رو انتشار داده که سریع پریدم بیرون. پیش خودم گفتم سعید از تو بعید بود تواینقدر با غیرت بودی آخه چرا؟

گفتم سعید هم بیخیال که چشمم افتاد به پروفایل یکی از همکلاسی های خانم و که خیلی خانم سرسنگینی بود. تا وارد شدم دیدم برا هر مطلب ارسالیش چندین پسر عتیقه لایک و نظر گذاشتن و اون خانم همکلاسی هم با شوخ طبعی و بدون رعایت حریم محرم و نامحرم شروع به شوخی های دور از شأنش کرده بود.

تو پروفایل هرکسی می رفتم یا عکس مناسبی نداشت یا چیزهایی میدیدم و میخوندم که کلا با اون شخصیتی که از اون طرف انتظار داشتم زمین تا آسمون فرق داشت. بله تازه متوجه شده بودم هدف اصلی این شبکه های موبایلی تنها جاسوسی نیست بلکه اون ها حریم های بین مردم رو هدف قرار داده اند. وقتی بین من و دوستم حریم ها شکسته بشود زمینه های بی اعتمادی و شک بوجود میاد. وقتی بی اعتمادی و شک بوجود بیاد کم کم به سمت جامعه ای خواهیم رفت که هیچ اعتمادی در اون نیست.

داستان مرگ خاموش سربازان آمریکایی

بعد از جنگ آمریکا با کره، ژنرال ویلیام مایر که بعدها به سمت روانکاو ارشد ارتش آمریکا منصوب شد، یکی از پیچیده ترین موارد تاریخ جنگ در جهان را مورد مطالعه قرار میداد.

حدود 1000 نفر از نظامیان آمریکایی در کره، در اردوگاهی زندانی شده بودند که از استانداردهای بین المللی برخوردار بود. زندان با تعریف متعارف تقریباً محصور نبود. آب و غذا و امکانات به وفور یافت میشد. از هیچیک از تکنیکهای متداول شکنجه استفاده نمیشد.

اما بیشترین آمار مرگ زندانیان در این اردوگاه گزارش شده بود. زندانیان به مرگ طبیعی می مردند. امکانات فرار وجود داشت اما فرار نمیکردند. بسیاری از آنها شب میخوابیدند و صبح دیگر بیدار نمیشدند.

آنهایی که مانده بودند احترام درجات نظامی را میان خود رعایت نمیکردند و عموماً با زندانبانان خود طرح دوستی میریختند. دلیل این رویداد، سالها مورد مطالعه قرار گرفت و ویلیام مایر نتیجه تحقیقات خود را به این شرح ارائه کرد:

«در این اردوگاه، فقط نامه هایی که حاوی خبرهای بد بودند به دست زندانیان رسیده میشد. نامه های مثبت و امیدبخش تحویل نمیشدند. هر روز از زندانیان میخواستند در مقابل جمع، خاطره یکی از مواردی که به دوستان خود خیانت کرده اند، یا میتوانستند خدمتی بکنند و نکرده اند را تعریف کنند. هر کس که جاسوسی سایر زندانیان را میکرد، سیگار جایزه میگرفت. اما کسی که در موردش جاسوسی شده بود هیچ نوع تنبیهی نمیشد. همه به جاسوسی برای دریافت جایزه (که خطری هم برای دوستانشان نداشت) عادت کرده بودند».

تحقیقات نشان داد که این سه تکنیک در کنار هم، سربازان را به نقطه مرگ رسانده است. با دریافت خبرهای منتخب (فقط منفی) امید از بین میرفت. با جاسوسی، عزت نفس زندانیان تخریب میشد و خود را انسانی پست می یافتند. با تعریف خیانتها، اعتبار آنها نزد همگروهی ها از بین میرفت. و این هر سه برای پایان یافتن انگیزه زندگی، و مرگ های خاموش کافی بود. این سبک شکنجه، شکنجه خاموش نامیده میشود. چقدر در زندگی خود و اطرافیان خود را به صورت خاموش شکنجه کرده ایم؟

پ,ن : دردسر عضویت من در این شبکه ها این بود که به دلیل کار دانشجویی که در دانشگاه انجام میدم شماره تلفنم بین خیلی از دانشجوها پخش شده بود و هرکسی هم که عضو این شبکه های اجتماعی موبایلی بود به راحتی به پروفایل من دسترسی داشت. عکس پروفایل من تو دل یک جنگ کنار رودخانه بود. یکی از خانم ها عکس پروفایل من رو روی گوشی خودش ذخیره کرده بود و بین دانشجو ها اون رو نشون می داد و شایعه درست کرده بود که با من رفته جنگل و از من عکس گرفته. اما خدارو شکر همه من رو خوب میشناختن و سریع جلوی اون خانم رو گرفتن و هیچکس هم حرف اون خانم رو باور نکرد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
به چه مي انديشي برادر؟

به چه می اندیشی برادر؟پشیمانی؟
ازاینکه جوانیت را به پای نسلی ریختی که ارزش خونت را ندانست؟
که ساده فراموش کرد عهد و پیمانش را ؟
که حالا میگوییند میخواست نرود؟؟
که عکست را میبینند و عکست عمل میکنند؟
که به اسم آزادی بی حیایی میکنند؟...
توراهت را رفتی...خیرش را دیدی: لقاء الله! حالا ماییم و جنگ نرم!
جنگی با دشمنان مخملی!
جنگی باشباهت زیــــاد باجنگ شما...
جنگی نابرابر!...

دعایمان کن...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
مالت رو سفت بچسب همسايه ات را دزد نکن

دست خانم بدحجاب و بزک کرده اش رو گرفته بود و توی خیابون شلوغ قدم می زدند که متوجه شد یه پسر جوون داره به خانمش بد نگاه می کنه.

غیرتی شد و رفت یقه پسره گرفت و کلی بهش فحش های رکیک داد و باهم درگیر شدند و صدای کشیده و موشت و لگد بود که از دعوای این دوتا بلند شده بود.

مردم ریختن و هردوتا شون رو جدا کردن اما شوهر اون خانم بدحجاب و بزک کرده ول کن نبود و مدام فحاشی می کرد و اون پسر جوون رو تهدید می کرد.

مالت رو سفت بچسب همسایه رو دزد نکن

پیرمردی که اونجا بود رفت جلو و دست گذاشت روی شونه شوهر اون خانم بدحجاب و گفت : پسرم مالت رو سفت بچسب همسایه رو دزد نکن !!!

با همون حالت عصبانی پرسید منظورت چیه پیر مرد؟ جواب داد : خودت رو یه لحظه بزار جای اون جوون و به خانمت خوب نگاه کن ببین چی می بینی؟

مرد عصبانی رنگش قرمز شد و دیگه صدایی ازش در نیومد و با عجله دست خانمش رو گرفت و سوار تاکسی شدن و رفتند...

منبع: معبر سایبری فندرسک


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
گری سیک: عربستان و اسرائیل بیش از توافق هسته‌ای، نگران گفتگوهای راهبردی میان ایران و آمریکا هستند

 مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا گفت که عربستان و اسرائیل بیشتر از توافق هسته‌ای، نسبت به شکل گیری گفتگو های راهبردی بین ایران و آمریکا نگران هستند.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ استاد دانشگاه کلمبیا و کارشناس امور ایران اعلام کرد که تهران  قصد ساخت سلاح هسته ای ندارد و عربستان و اسرائیل بیشتر از توافق هسته‌ای، نگران احتمال ورود تهران-واشنگتن به موضوعات گسترده راهبردی شوند.

این عضو شورای امنیت ملی آمریکا در زمان رئسای جمهور پیشین آمریکا افزود عربستان و اسرائیل هر کدام روابط ویژه‌ای با آمریکا دارند و می‌دانند که آمریکا آنها را رها نخواهد کرد اما در موضوع مذاکرات هسته‌ای تقریبا موضع مشترکی دارند و نسبت به هسته‌ای شدن ایران چندان نگران نیستند بلکه نگران تغییر موازنه در منطقه هستند.
 
سیک درباره روابط ایران و آمریکا نیز اعلام کردکه موضوع اصلی جداکننده این دو کشور، موضوعات هسته‌ای، تروریسم و یا حقوق بشر نیست بلکه باید  چالش "تاریخ" حل شود به خصوص موضوع گروگان‌گیری نگرش دو کشور را شکل داده است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
فدوی:توپ لیزری آمریکا بی ارزش است
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰ 
 
سردار فدوی: اساساً لیزر در مناطق دریایی به دلیل وجود رطوبت بسیار بالا و شرجی هوا، کارایی بسیار کمی دارد؛ حتی اگر ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر کارایی اینگونه توپ‌ها صحت داشته باشد، خودشان اذعان کرده‌اند که بُرد این توپ‌ها 500 متر است و این برد تأثیری در نبردهای احتمالی ندارد.
به گزارش مشرق به نقل از دفاع پرس، سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به توافق صورت گرفته میان مقامات انگلیسی و بحرینی برای ایجاد پایگاه نظامی دریایی در کشور بحرین اظهار کرد: انگلیسی‌ها پس از سال 1971 که شرّشان را از منطقه شرق کانال سوئز کم کرده بودند، دوباره به خلیج فارس برگشته‌اند؛ اما ایجاد این پایگاه برای ما اهمیتی ندارد.


 
ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
حضور امير سرتيپ اسماعيلي در رزمايش آجا

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در منطقه عمومی رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ارتش حضور یافت.

به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با حضور در منطقه عمومی رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ارتش از سامانه‌ها و تجهیزات مستقر این قرارگاه در منطقه بازدید کرد.

رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) ارتش از صبح فردا چهارم دی آغاز و تا دهم دی ادامه خواهد داشت و در آن نیروهای چهارگانه ارتش(نیروی هوایی، نیروی زمینی،‌ پدافند هوایی و نیروی زمینی) به انجام ماموریت خواهند پرداخت.

امیر موسوی جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده رزمایش پیشتر در نشست خبری گفته بود که یگان‌های احتیاط بسیج استان سیستان، و دو پایگاه نیروی دریایی سپاه در این رزمایش حضور خواهند داشت.

وسعت این رزمایش 2 میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع از مدار 10 درجه، شمال اقیانوس هند تا شرق تنگه هرمز و سواحل مکران و بخش اعظم استان سیستان و هرمزگان در خشکی عنوان شده است.
 
منبع: تسنیم

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
تربيت امروزي فرزند به سبك بعضي از والدين غافل

بدون شرح

 
 

‌


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
*** آشفتگی بازار، نتیجه نفت 50 دلاری عربستان

«جزئیات حاکی از یک قرارداد محرمانه و کاملا احمقانه بین آمریکا و عربستان سعودی در خصوص سوریه و داعش است که مستلزم کنترل نفت و گاز کل منطقه و تضعیف روسیه و ایران از طریق پر کردن بازار جهانی با نفت ارزان عربستان سعودی است. جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و ملک عبدالله، در نشستی که در ماه سپتامبر برگزار شد، بر سر جزئیات این معامله به توافق رسیدند... 

 
 
طبق این قرارداد، پادشاهی عربستان سعودی، نفت بسیار ارزان خود را به بازار جهانی سرازیر می‌کند و در داخل اوپک یک جنگ قیمت به راه می‌اندازد... سعودی‌ها مشتری‌های آسیایی، به خصوص مهمترین مشتری خود یعنی چین را برای تخفیف‌های خود نشانه گرفته‌اند و نفت خام خود را به جای قیمت سابق حدود 100 دلار برای هر بشکه، به 50 تا60 دلار برای هر بشکه عرضه می‌کنند. این تخفیف بی‌سابقه عربستان، از هر لحاظ با عملیات جنگ مالی آمریکا به وسیله دفتر «تروریسم و اطلاعات مالی» وزارت خزانه داری، با همکاری تعدادی از بازیگران داخلی در وال استریت که تجارت مشتقات نفتی را  کنترل می‌کنند، هماهنگ بود. نتیجه این کار آشفتگی بازار است که روز به روز در حال افزایش است. چین از خرید نفت ارزان خوشحال است اما متحدان نزدیک آن، روسیه و ایران به شدت ضربه دیده‌اند...
 
*** دلیل اصلی سقوط قیمت نفت، وارد کردن فشار به ایران در خصوص برنامه هسته‌ای این کشور و روسیه برای پایان دادن به حمایت وی از بشار اسد است

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
پشت پرده حمایت‌های آل‌سعود از هند و پاکستان/
رقابت ریاض با تهران در جنوب آسیا؛
مارکی در پاسخ به این سؤال که عربستان سعودی در قبال کمک به پاکستان چه چیزی از این کشور می‌خواهد، توضیح می‌دهد که دو موضوع اساسی وجود دارد که ریاض روی آن زیاد حساب کرده است. اولین موضوع دستیابی به حمایت پاکستان در جنگ کنونی این کشور در سوریه و رد ابقای دولت بشار اسد در قدرت است.
گروه بین‌الملل مشرق - سیاست خارجی عربستان سعودی در دهه‌های اخیر اوضاع نابسامانی را به خود دیده و با چالش‌های عمده‌ای برخورد داشته است. مقامات ریاض، ایران را مهم‌ترین چالش این کشور می‌دانند و مدعی هستند تهران به دنبال تقویت نفوذ خود در منطقه به ضرر دیگر دولت‌های منطقه است. 

ریاض علاوه بر تهران با چالش‌های دیگری نیز دست و پنجه نرم می‌کند، از جمله این چالش‌ها نحوه تعامل این کشور با انقلاب‌های مردمی در کشورهای عربی است. علاوه بر اینکه اختلافات اساسی در روابط آمریکا و عربستان به وجود آمده و باعث شده ریاض با مواضع آمریکا در قبال بحران سوریه یا برنامه هسته‌ای ایران مخالفت نماید. 


ادامه مطلب

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
اجازه ورود به مسائل موشکی را به هیچکس نمی‌دهیم
سردار دهقان در برنامه «شناسنامه»:
وزیر دفاع گفت: صحبت در مورد محاکمه فرماندهان بعد از جنگ بی‌اخلاقی است.
به هیچکس اجازه ورود به مسائل موشکی را نمی‌دهیم/ هیچوقت به آمریکایی‌ها با نگاه دوست، نگاه نمی‌کنیم
به گزارش مشرق، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران میهمان این هفته برنامه «شناسنامه» به سردبیری محمدحسین رنجبران و محمد صراف بود.

وی در این برنامه به موضوعاتی همچون تشکیل حزب‌الله لبنان در زمان فعالیتش در لبنان، بی‌اخلاقی‌ها و دعواهای سیاسی در مورد انتشار خبر محاکمه برخی فرماندهان بعد از جنگ و فتنه 88 اشاره کرد.



ادامه مطلب

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
ناوهای هواپیمابر دشمن را با موشک‌های فراصوت خود می‌توانیم هدف قرار دهیم‌
سردار سلامی :

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی را نمادی از تأسی از مکتب بالای اسلام و معنویات در فضای حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در جمع اساتید، دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه اهل سنت و اهل تشیع کردستان در تالار مولوی دانشگاه کردستان در سنندج اظهار کرد: ‌امروز سالروز شهادت وحدت حوزه و دانشگاه حضرت آیت‌الله دکتر مفتح است که به همراه شهید بهشتی، شهید مطهری و شهید باهنر یکی از زیباترین حلقه‌های وصل تفکر و اندیشه در ساحت حوزه و دانشگاه را ایجاد کردند.


ادامه مطلب

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
فاجعه انسانی در جنوب دمشق+تصاویر
اردوگاه یرموک محل سکونت شمار زیادی از فلسطینی هاست. این اردوگاه بارها در 4 سال اخیر محل جنگ و درگیری شدید مسلحانه میان ارتش و گروه های حامی و مخالف دولت سوریه بود.
 
واقعاً تصاویر درد آوری است. آیا اینهایی که دم از حقوق بشر می زنند این تصاویر را نمی بینند؟

برچسب‌ها: ستارگان ایران کهن
ادامه مطلب

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
كاريكاتور

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
کاریکاتور/ ارمغان مبارزه با تروریسم آمریکا
 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
کاریکاتور/ بالیدن سعودی !!!
 

  


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
کاریکاتور/ کودتای نفتی آمریکا، عربستان
 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
ارتش عراق چگونه داعش را در سنجار غافلگیر کرد؟
نماینده ائتلاف دولت قانون گفت: ارتش عراق با عملیات خود در سنجار، داعشی‌ها را غافلگیر کرد.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "عدنان السراج" در گفت وگو با شبکه خبری العالم، اظهار داشت: هماهنگی ارتش و نیروهای هوایی؛ و همچنین نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای پیشمرگه و نیروهای ویژه در شهر دهوک و علاوه بر آن، حضور عشایر عراق در تلعفر، ایزدی ها در سنجار و شنکال، و همچنین کُردها در زمار و جلولاء و سایر مناطق برای آزادی موصل، بسیار زیاد بود. 
 
وی تصریح کرد: 32 هزار رزمنده، برای این نبرد آماده شدند که به همین دلیل، ضربه به داعش بسیار غافلگر کننده بود، نیروی مزبور تا ده ها کیلومتر پیشروی کرد که به هلاکت و اسارت شمار زیادی از تروریست های داعش انجامید.


ادامه مطلب

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
گياه بابونه

بابونه

این گیاه برای انواع پوست بخصوص پوست های خشک بسیار

موثر بوده و تاثیر چشمگیری بر روشن شدن پوست دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
زندگي

اينگونه زندگي کنيم :


ساده اما زيبا،


مصمم اما بي خيال،


متواضع اما سربلند،


مهربان اما جدي،


سبز اما بي ريا،


عاشق اما عاقل 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
تسليت

با نام رضا به سينه ها گل بزنيد

با اشك به بارگاه او پل بزنيد

فرمود كه هر زمان گرفتار شديد

بر دامن ما دست توسل بزنيد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393